REGULAMIN

Poradniki
Zablokowany
Awatar użytkownika
space
Admin2
Admin2
Posty: 702
Rejestracja: 27 maja 2006, 12:26
Po przeszczepie: 20 lat
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

REGULAMIN

Post autor: space »

REGULAMIN FORUM ..:: SKŁADAKI ŻYCIE PO PRZESZCZEPIE SERCA I PŁUC ::..
AKTUALIZACJA - 23.02.2022

Forum dyskusyjne SKŁADAKI - Życie po przeszczepie służy do prowadzenia dyskusji, wymiany własnych poglądów i opinii oraz wzajemnej pomocy na danych działach tematycznych.
Korzystanie z forum jest całkowicie bezpłatne.

REJESTRACJA
1. Zarejestrowanie się na Forum jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
2. Użytkownik może zarejestrować się i funkcjonować tylko i wyłącznie pod jednym profilem.
3. Nicki (pseudonimy) nie mogą być:
- obraźliwe, przekleństwami i urażać czyichś przekonań czy poglądów (religijnych, politycznych, itp.);
- zawierać nazw firm oraz adresów stron www
- składać się z samych niestandardowych znaków (chodzi o !.;,:.-_'#, itp.)
4. Login musi mieć min. 3, a maks. 20 znaków.
5. Hasło musi mieć min. 10, a maks. 100 znaków i musi składać się z liter różnej wielkości oraz cyfr.
6. Emblematy (Avatary) Użytkowników Forum mogą mieć maksymalny wymiar 100 x 100 pikseli i nie większe niż 20kB.
Zawartość obrazka nie może być sprzeczna z zasadami moralnymi (np.pornografia). Możesz wybrać Avatar z galerii
7. Sygnaturka (podpis) nie może zawierać: tekstów niecenzuralnych, linków do stron.
8. Rejestrując się wpisujesz hasło inne niż login. Hasło takie samo jak login, nie będzie przyjmowane podczas rejestracji. Minimalna długość hasła 6 znaków
9. Rejestrując się podajesz prawdziwy adres e-mail jest on wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła (i dla przesłania nowego hasła, gdybyś zapomniał stare).
10. Rejestrując się zgadzasz się na otrzymywanie na swoją pocztę email informacji związanych z działaniem forum.
11. Wszystkie treści tworzone przez użytkowników, w momencie wysłania (zapisania na serwerze) stają się własnością forum. Użytkownik może edytować treści umieszczane na forum przez pierwsze 24 godziny.

Dane osobowe:
- Forum jest całkowicie anonimowe, więc nie udostępniaj nam swoich danych osobowych. Nie interesuje nas to. Jeśli jednak Ci się to zdarzy, Administrator przychyli się do prośby o usunięcie wszystkich postów zawierających Twoje dane osobowe. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz edytować / usunąć wszystkie dane profilowe (z zastrzeżeniem punkt 11)

Usunięcie konta:
Możesz w dowolnej chwili samodzielnie usunąć swoje konto - w tym celu skorzystaj z zakładki "Usuń konto" w profilu.

POSTANOWIENIA OGÓLNE
- zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim)
- szanuj zdanie innych i bądź tolerancyjny
- nie wywołuj konfliktów między użytkownikami
- bądź uprzejmy i staraj się pomóc innym. Jeśli nie masz nic wartościowego do dodania w danym temacie, nie pisz.
- zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia itp)
- każdy posty mający na celu wywołanie konfliktu na forum zostaje natychmiast usunięty
- zakaz propagowania antysemityzmu, faszyzmu i rasizmu oraz innych szerzących nienawiść ideologii
- na forum zabrania się prowadzenia osobistych (czy też nie związanych z tematem) dyskusji
- surowo wzbronione jest wykorzystywanie Forum do rozsyłania spam'u lub ogólnie reklamowania produktów
- na forum zabrania się reklamowania innych stron internetowych.
Dotyczy to zarówno profilu, postów, podpisów, avatarów oraz małego podpisu nad avatarem.

Reklama tylko za zgodą ADMINISTRATORA

JAK PISAĆ
- zanim coś napiszesz, użyj opcji SZUKAJ
- pisz w odpowiedniej kategorii
- pisz posty na temat, nie rób off-topu! Sprawy między drugą osobą załatwiacie na PW
- pisz zgodnie z zasadami języka polskiego
- nie spamuj
- nie pisz WIELKIMI LITERAMI. Nie musisz krzyczeć
- nie wolno nabijać postów pisząc odpowiedzi jednowyrazowe
- nie umieszczaj dwóch postów z rzędu. Użyj przycisku "edytuj"
- użytkownik powinien zatytułować temat, tak aby potencjalni zainteresowani nim, wiedzieli jaka treść może się w nim znajdować
- nie wyciągać tematów sprzed miesięcy tylko po to, aby dodać jedną kompletnie niezwiązaną z tematem uwagę

BAN
- zablokowanie dostępu do serwisu odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie
- osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum
- o zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami
- o otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników

ZAKAZ
- obrażania
- pisania całości wielkimi literami
- floodawania (wysyłanie kilka razy tę samą wiadomość)
- reklamowania własnych strony internetowych, for, itp.
- używania wulgaryzmów.

---------------------------------------------------------------
ADMINISTRATOR
- administracja jak i osoby zajmujące się tworzeniem forum nie odpowiadają za treść tematów zamieszczonych na tym forum.
- administrator ma prawo zmienić regulamin bez uprzedzenia przed tym użytkowników
- administrator space nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale "Sprawy organizacyjne forum"



Forum i portal "Życie po przeszczepie serca " ma charakter edukacyjno - informacyjny, w żadnym wypadku nie można go traktować jako serwisu konsultacyjnego! Dołożono wszelkich starań, aby informacje zawarte w tym serwisie, szczególnie dotyczące leków, zostały podane rzetelnie, ostateczne decyzje stosowania terapii spoczywają na lekarzu. Autorzy portalu i forum nie mogą ponosić odpowiedzialności za błędy, ani żadnych konsekwencji wynikających z zastosowania informacji zawartych w tym serwisie[


Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od poniesienia kary za jego złamanie!
404 Not Found
Zablokowany